دریافت کد نوار آدرس رفتـــ 25 ♀ ツ ملـــــــــــــــــــوسكـ ツ ♀
♀ ツ ملـــــــــــــــــــوسكـ ツ ♀
♀ بــــــهتريــــــــــــن وبـ دخـــــــملونـــــــــه♀
H♥mE/ ◘ / E-m@il/ ◘ / ProfilE/ ◘ / DailY/ ◘ / Them by
:(



نظرات شما عزیزان:

♀✿ⓜⓘⓣⓡⓐ✿♀
ساعت18:01---13 بهمن 1393
اخه ی اجی چقد دنیا تغییر کرده من یه مدت نبودم وبم هک شده بود وبت عالی شده افلین دوباره لینکت کردم سر بزن بوووس
پاسخ:سيلوم عزيزم كجايى تو مخسى توام لينكى ♥


دخی عینکی
ساعت20:50---12 بهمن 1393
عالی
پاسخ:ميسى


farhad
ساعت21:31---10 بهمن 1393
سلاام روانی خوفی دخمللم ب جون خودم اونموقع کاومده بودی پی وی رفتم اتاق پایینو رفتم شام بخورم دیدم یکی ب اسم ستاره نوشته سلام ولی خب خخیال نمیکردم تو باشی فقط سلامتو دیدم خیال نمیکردم تو باشی بعد رفتم شامو اومدم دیدم نوشته بو.دی ک ک تویی خوبی عزیزم کیتی جااان.
اره رفتم مشهد برا سربازی نوشتم ماه دیگ اعزام میشم برا خدمت سربازی ب مدت دوسال .
این ماه ظرفیت پر بود بازم شرمنده گوساله جونم ک ج نداده بودم اخه فقط سلامو دیدم و رفتم شام خیال نمیکردم تو باشی وقتی اومدم دیدم تویی راااستی امشب یا فردا شب برا وب توو وارزو و داداشت نظر میذارمو لینکتون میکنم ییکم سرعت نتم خوف شه بعد.
پاسخ: اوا ببشيد بابايى نميدونستم خوفم ب خوفيت :) اها يكـ ماه ديه باش مخسى ^-^


zahra
ساعت16:40---8 بهمن 1393
سسسسسلوم.مرسی از حضورت تو وبم....
خخخخخخ
چرا اعصاب نداری؟؟؟؟عشیشم.....راستی بازم منتظرتم توی وبم
اها میگما ادرس لوگوهات چی بود؟
میگما منو نلینکیدی هنوز....
پاسخ:مخسى لينكيدمت عزيزم ولى لينكاى وبمو تو قالبم نشون نميده اجى جون


ریحانه
ساعت12:39---3 بهمن 1393
چرا اعصاب نداری عزیزم؟؟؟؟
پاسخ:نيدونم عزيزم


ﺁﺭﯾـﻮﻧـﺮﺯﻥ
ساعت6:29---3 بهمن 1393
ﻣﺤـﮑــﻢ ﺳﺮ ﺟﺎﻡ ﻣـےﻣـﻮﻧﻢ ﻭ ﺍﺻﻼ ﻭ ﺍﺑﺪﺍ ﻓﺮﺍﺭ ﻧﻤـےﮐﻨـﻢ...ﺏ ﻣﻦ ﭼﻪ ڪ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﻧﺪﺍﺭے :-)
پاسخ:ب دلكـ ....


natalie
ساعت20:09---2 بهمن 1393
وا چلا عجیجم
پاسخ: ندارم ديه ندارم .....


مو نــ...ــا (:
ساعت22:26---1 بهمن 1393
منتظر نظرات هستماااا
پاسخ:اوهوم


مو نــ...ــا (:
ساعت22:25---1 بهمن 1393
خیلی بروزی !!!
برعکس من
پاسخ:)


مو نــ...ــا (:
ساعت22:23---1 بهمن 1393
اپم بدو
پاسخ:چشم


مو نــ...ــا (:
ساعت22:21---1 بهمن 1393
دخـی بی اعصاب
پاسخ:اره خخخخخخخخخ


مترسک
ساعت19:28---1 بهمن 1393
عجب .آخه چرا ؟ خخخ
پاسخ:ندارم دیه خخخخخخ


صبارونالدو
ساعت15:40---1 بهمن 1393

پاسخ:قربونت


mamad7
ساعت15:00---1 بهمن 1393
فرار كنيد:






خخخخخخخخخخخ
پاسخ:ملض خخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
/چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:,/ ◘ / / ◘ /ツKiTtY jOoNツ/
LinkS :
/لوگو دوستام:)/ ◘ /جی پی اس موتور/ ◘ /جی پی اس مخفی خودرو/ ◘

دوست داشتى بلينكـ :)





Ss501 - Because I'm Stupid

ابزار وبلاگ

≁桜ミク時計*+♡*

ぴんく♡

ミクの誕生日まで…♡

PlaySong.IR

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا